اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شرکت‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های استان سمنان ایجاد شود

استاندار سمنان گفت: ایجاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت بخش خصوصی راهبردی مناسب در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری‌هاست.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های استان سمنان ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر عصر امروز در دیدار با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان سمنان، به تشریح نقش مؤثر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در انجام ضدعفونی و گندزدایی شهرها و روستاهای استان در ایام اوج کرونا پرداخت.

وی از جدیت شهرداران و دهیاران استان در این زمینه قدردانی کرد و با اشاره به نیاز اساسی شهرداری‌های استان به تأمین برخی امکانات و تجهیزات مدرن موردنیاز در مهار خطرات و تهدیدات شهری همچون نردبان‌های بلندمرتبه، بر ضرورت مساعدت و مشارکت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در تهیه این ملزومات تأکید کرد.

استاندار سمنان از صدور مجوز بلندمرتبه‌سازی در برخی شهرهای استان خبر داد و عنوان کرد: این اقدام، یکی از راهکاری تولید ثروت برای شهرداری‌های استان است.

آشناگر گفت: امروزه بسیاری از شهرداری‌های کشور با ایجاد سازوکارهای موردنیاز به مراکز مانیتورینگ و رصد ترافیک و ترددهای درون‌شهری مجهز هستند که می‌توان با بهره‌مندی از این امکان علاوه بر کنترل ترددهای درون‌شهری و گسترش فرهنگ ترافیکی، با متخلفان و بر هم زنندگان مقررات ترددی نیز برخورد کرد.

وی با اشاره به وضع شهرداری‌های استان و درآمد کم و بضاعت اقتصادی ضعیف آنان در سطح استان، بر لزوم ایجاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت بخش خصوصی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری‌های استان تأکید کرد.

انتهای پیام/74002/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول